سيد طاها سيد طاها ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دنياى زيباى سيد طاها

سلام به دنياى زيباى كودكى ات

1394/5/30 0:29
نویسنده : ح
96 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

ان شاء الله اين وبلاگ قراره از روزمرگى ها و خاطرات خوب پسرمون طاها جان پر بشه

امروز كه دارم اين مطالب رو مينويسم، يك سال و ده ماهت هست و ساعت هم ١٢:٣٠ شبه و تو هم لا لا كردى

يه وبلاگ هم داشتى كه ادرسش اينه و بنا به دلايلى اين وبلاگ رو برات درست كردم 

Www.taha-hadavi.blogfa.com

خداروشكر پسر ناز و خوب و سلامتى هستى ، از نظر خودم كودك فعالى هستى اما نه شيطون! اين ناميه كه بقيه روت ميزارن ولى من مخالفم، بنظر خودم و بابا انرژيت زياده و فعاليتتهم زياده

مثلا از كارات بگم، اين روزا با اينكه همه درها كابينتها قفل ميشه به محض باز بودن قفل ميرى توش و وسايلا كف آشپزخونه هستن

جديدا هرروز و روزى چندبار درب گاز رو باز ميكنى و ميرى روش و آشپزى ميكنى و....

هر چيزى دستت بياد سعى ميكنى برت كنى داخل تنگ ماهى كه روى ميزه!!!

كفشهاى مادر و پدر را از بالا به پايين شوت ميكنى

فرصتى كنى دستت در خاك باغچه است و اگر گل باشد بيشتر هم كيف ميكنى!

و خلاصه هزاران كار ديگر از همين قبيل

من و بابا خيلى دوستت. داريم و از اين كارهايت هم گاهى واقعا خنده مان ميگيره و گاهى هم به شدت حرص ميخوريم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)