سيد طاها سيد طاها ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دنياى زيباى سيد طاها

يادداشت هاى مامان

1396/5/15 20:05
نویسنده : ح
234 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام سيد طاها جون، البته هنوز بعضى وقتا صدات ميكنيم تاتايى خندونک

اميدوارم هميشه و همه جا در پناه خدا و لطف و بخشش و مهربونياش باشى

اين روزا يكم حوصله ام كمتر شده كه البته طبيعيه عینک

تو هم كه همچنان شيطونى هاى خودتو دارى، ي مدت خوشحال بودم چون خوب ميخوابيدى تا ساعتاى ٩ صبح، الان دوباره افتادى تو دور سحرخيزى، از ساعت ٦ و ٧ ديگه استرس دارم كه الان بيدار ميشى و من هنوز خوب نخوابيدم

جديدا هم بيدار ميشى به من كار ندارى، تازه خوشحال هم ميشى من خواب باشم، ميتونى به كاراى خودت برسى بدبو 

وقتايى كه ميخواى كارى كنى كه ميدونى ما مخالفيم يا خرابكارى هاى خودتو ميخواى بكنى ميگى مامان برو بيرون كاراتو بكن من هستم ، يا به بابا ميگى بابا برو استراحت كن خسته اى، برو سركار ... خطا

واى از دست اين گربه بازيهات ، اصلا دوست ندارم اين كارتو، همش اداى گربه در ميارى واقعا هم خوشم نمياد،ميرى گربه هارو دور خودت جمع ميكنى، نميدونم چكار كنم اين يه قلم كار از سرت بيفته سکوت

 

خلاصه ماشاءالله هم كارات خيلى با مزه هست و همه خوششون مياد و در عين حال هم واقعا فول انرژى ميبرى... ان شاء الله كه عاقبت بخير و سلامت باشى 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)