سيد طاها سيد طاها ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دنياى زيباى سيد طاها

حساسيت هاى نو

1394/7/11 14:57
نویسنده : ح
85 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام طاها جون

جديدا به يه مسايلى حساسيت نشون ميدى كه برام جالبه،

مثلا وقتى من يا بابا يى بى حوصله  جوابتو ميديم يا صدامونو بلند ميكنيم سريع اعتراض ميكنى و بعد شروع ميكنى با لبات چندبار اداى بوس بوس كردن رو درميارى، اين يعنى بيا آشتى كنيم و باهم خوب بشيمبغلبوس

يا مثلا رو وسايلاى من و بابا هم حساس شدى مثلا عينك و گوشى بابا رو ببينى ميرى ميدى بهش و ميگى بااااباااا، و اگه بگم بده به من نميدى، همينطور تبلت من دست بابا باشه ازش ميگيرى و ميارى ميدى به من ميگى ماااامااااان راضی

يكى ديگه از حساسيت هات به نوع صحبت كردن من و باباييه، متعجب ميشم كه چه خوب ميبنى و چه خوب درك ميكنى

اگه نپسندى اعتراض ميكنى و ماهم برامون خنده دارهزیبا  دوست دارى صحبت كردن هامون با ريتمى خيلى اروم و با صداى معمولى باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا
11 مهر 94 15:22
سلام وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... شاید به درد تون بخوره.... توی اون 8راه بازی باکودک در سنین مختلف روآموزش دادم....☺ http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9534-8