سيد طاها سيد طاها ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

دنياى زيباى سيد طاها

يادداشت هاى مامان

1395/2/26 19:03
نویسنده : ح
146 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام پسر گل و دوست داشتنى، طاهاى عزيزم

قبل از هرچيز عيدت مبارك، پس فردا ميلاد امام زمان هست و از آقا امام زمان ميخواهم خودشان حافظ و يارى رسان پسرمون طاها در همه مراحل زندگى باشند...

اميدوارم هميشه احوالاتت مانند اين گلهاى زيبا سرشار از طراوت و سرحالى باشد

خداروشكر، خوبى، سرماخوردگى ات هم بهتر است، احساس ميكنم خيلى شيرين تر از قبل شده اى، شايد به اين خاطر باشد كه حرف هام كم كم برات مهمه و گاهى با دقت به حرفام گوش ميدى و وقتى ازت چيزى ميخوام  سرتو تكون ميدى و ميگى " باشه"... و به من و بابا ميگى مامان جون و بابا جون بدون اينكه خودمون بهت ياد داده باشيم... و همين "جون" گفتنت مارو حسابى خلع سلاح ميكنه .. وقتايى كه كار اشتباهى ميكنى و ميگيم فلفل و بياريم؟ تند تند ميگى باشه ، باشه و بدو بدو ميرى و يه جا قايم ميشى و همين كارت بازم باعث ميشه دلمون نياد كه واقعا بهت فلفل بزنيم...

ماشاء الله بعضى روزها غرق انرژى هستى و اين خيلى خوبه ولى مشكل اينجاست كه از يه جايى انرژى من تموم ميشه ولى تو همچنان دنبال فعاليت و جنب و جوشى... آنوقت ها حس درماندگى بهم دست ميده و ميمونم كه چكار كنم...بپر بپر روى تخت و آب بازى هم دو بازى هست كه ازت انرژى ميبره و بعدش حسابى خسته ميشى... ولى اگه ميلت نباشه انجام نميدى

ديروز دوستم با پسرش كه تقريبا همسن شماست اومدن خونمون... پسر اون خيلى آروم بود و حساس و شما اهل بازى و شيطونى، خلاصه كلى به كارهاتون خنديديم و خيلى راحت بودم كه دوستم نسبت به رفتارهاى كودكانه تان حساسيت نشون نميده و ميخنده و درك ميكنه كه هردوتون بچه هستيد و هربچه اى دنياى خاص خودش رو داره .... خلاصه خيلى بهمون خوش گذشت

معناى "دوست داشتن " را فهميده اى، وقتى بهت ميگويم، مامان دوستت داره، بابا دوستت داره و... خوشت مياد و لبخند ميزنى، و اين لبخندت را خيلى دوست دارم... ان شاء الله بعدها كه بزرگ شدى خودت ميفهمى كه "دوست داشتن " و "دوست داشته شدن" چقدر حس خوب و خوشايندى است...

به اندازه تمام گلهاى دنيا دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق
4 خرداد 95 18:50
سلام چند وقته وبلاگتون رو دنبال می کنم واقعا مامان با حوصله ای هستین یه چیزی می خواستم بگم فکر نمی کنم استفاده از فلفل برای تنبیه درست باشه