سيد طاها سيد طاها ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

دنياى زيباى سيد طاها

روزهاى مادرانه

1395/2/11 11:23
نویسنده : ح
128 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

خدارو بى نهايت شكر بابت وجود نازنينت، طاهاى عزيزممحبت

از خداوند ميخواهم خودش هميشه مراقبت باشد و از جميع بدیها و شرها تو را دور بدارد... و اميدوارم هميشه اين دو سوره مبارك را در گوشه ذهنت داشته باشى و به خداى مهربان پناه ببرى...فرشته

بسم الله الرحمن الرحيم

" قل أعوذ برب الفلق، من شر ما خلق، و من شر غاسق اذا وقب، و من شر النفاثات فى العقد، و من شر حاسد اذا حسد"

" قل أعوذ برب الناس، ملك الناس، اله الناس، من شر الوسواس الخناس ، الذى يوسوس فى صدور الناس، من الجنه و الناس " 

...................................      

چندروزى هست كه كمى سرماخورده اى و هى خوب ميشى و دوباره سرما ميخورى، البته بيشتر بعد از حموم اينطورى ميشى و اكثر اوقات كه سرما ميخورى به من هم منتقل ميكنىغمگین و خلاصه با همديگه درگير سرماخوردگى هستيم و باز هم چند روزه حوصله بازى جديد نداشتم،  ان شاءالله كه زودتر خوب ميشيم... 

گاهى كه خودت مايل هستى ازت ميخواهم كه يه كارهايى رو تو خونه انجام بدى، مثلا وقتى دارم لباس هاى شسته رو تا ميكنم ميگم اينارو ببر بزار تو اتاق، يا ظرفهاى شسته رو ميدم بهت بچينى تو كابينت ها،يا خونه رو باهم جمع و جور ميكنيم و گاهى باهم حياط رو جارو ميكنيم و با بابايى بهش ميرسيم  و كارهاشو انجام ميديم كه البته فعلا اكثر اوقات شما كارارو از اونى كه هست بيشتر ميكنى كه انتظارى هم نيست ازت هنوز خيلى سنت كمه ....خسته

اخلاقت با همه خوب است و به قول مادر با همين خوش اخلاقيش همه رو گول ميزنه و همه ازت خوششون مياد و از اينكه به بچه اى هديه بدهى خوشحال ميشوى (آفرين)تشویق ... و يه مساله بامزه اينه كه تا اين سنت فقط از يه نفر  زياد حساب ميبرى و اون هم خاله صديقه منه، با اينكه خيلى هم خاله جون خوش اخلاق و آروم هستن ولى هرچى بهت بگه سريع گوش ميدى و برامون خيلى جالبه... سوالعینک

راستى خوابت خداروشكر كمى بهتر شده، البته در حد يكى دو ساعت ، ولى بازم خيلى خوبه، به نظر خودم يه علتش اينه كه سعى ميكنم تا جاى ممكن بهت شيرينى و شكلات و خوراكى هاى مصنوعى ندم، چون اينا انرژى كاذب ميارهبغل

عزيز دلم، نميدونم چرا بعضى وقتا دلم ميخواد اينجا بيام و يه عالمه برات و در موردت بنويسم،ولى خيلى راحت نيستم، شايد چون يه فضاى عمومى هست، براى همين خيلى حرفهارو تو دفتر خاطراتت مينويسم، ان شاء الله كه يه روز با دل خوش خاطرات كودكى خودت رو بخونى و لبخند بزنى.....آرام

باز هم مثل هميشه براى همه كودكان و از جمله سيد طاهاى عزيزم از خداى مهربون درخواست سلامتى و خوشبختى و عاقبت بخيرى دارم، آمين يا رب العالمينبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)