سيد طاها سيد طاها ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

دنياى زيباى سيد طاها

روزانه هايت

1395/1/28 21:54
نویسنده : ح
250 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام به پسر خوبمون، اميدوارم كه هميشه سلامت و با نشاط باشى

اين روزها هم مانند روزهاى قبل با لطف و عنايت خدا در حال گذر است و مانند اكثر اوقاتى كه وقتى مينويسم مشغول خواباندنت هستم الان هم مشغولم و تو هم فعلا در مرحله مقاومت هستى، كم كم كه ديدى فايده ندارد وارد فاز خواب ميشودزیبا

هرروز كه از خواب بيدار ميشوى دنبال جايزه آبى يا به نارنجى يا بستنى ( كه بهش ميگى مهسسى) ميگردى، منظورت از جايزه آبى شكلاته، به نارنجى هم مربا هست، كلا صبح ها با فكر اين خوراكى ها بيدار ميشى منم اكثرا ميگم تموم شده بابا بخره ،يا در مربا رو نميتونم باز كنم، صبر كن بابا بياد باز كنه، وخلاصه يه جورايى بهانه ميارم تا يادت بره و  اين مكالمه رو هرروز داريم، از بين اينها هم بيشتر روى مهسسى (بستنى) پافشارى دارى...خندونک

راستى چند روز پيش بالاخره آنقدر با زنبورها سر به سر گذاشتى كه نيشت زدند و تا صداى جيغت آمد من و بابا فهميديم كه چه بلايى سرت اومده، بابا كيسه زهر رو از دستت درآورد و انگشتت كمى باد كرد،الان ديگه با احتياط بيشترى سمتشون ميرى،البته به قول بابايى باز هم از اين چيزا پيش مياد،چون معمولا بچه ها حس كنجكاويشون غلبه داره بهشون.

ماشاءالله نقاشى هايت خيلى قشنگ تر شده و جديدا ماشين ميكشىتشویق، علاقه زيادى به كتاب خواندن دارى، امروز خيلى خوابم مى آمد بهت يه كتاب دادم و گفتم برام بخون تا من بخوابم، يه ربع با زبون خودت برام كتاب خوندى ولى بعدش اونقدر بالا پايين رفتى از تخت كه در عرض نيم ساعت هزار بار بيدار شدم و خوابيدم، ولى همون يه ربع هم خيلى خوب بود.،.در كل از كارهايت خوشمان مى آيد و با اينكه گاهى خيلى كلافه ميشويم ولى باز هم خيلى خيلى خودت و كارهايت و خرابكاريهايت برايمان شيرين استبوس

راستى خداروشكر تلويزيون در خانه ما اهميت زيادى ندارد و تو هم علاقه چندانى به تلويزيون ندارى و خداروشكر ميكنم بابت اين مساله،و  مثل خودم به كارتون هاى تخيلى و شلوغ پلوغ علاقه ندارى و از كارتون هاى ساده تر و يا آنهايى كه بچه ها در آن نقش دارند بيشتر خوشت مى آيد... در كل هر چه ساده تر باشد برايت جالب تر است ، خودم هم هميشه كارتون هاى ساده را ترجيح ميدادمراضی

خب ديگه بالاخره خوابيدى، شب بخير

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)